يا رب البيت الحرام

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

يا رب البيت الحرام
نویسنده : خدیجه
تاریخ : یک شنبه 27 مهر 1393

 

یا رب البیت الحرام
یا رب الشهر الحرام
یا رب البلد الحرام
یا رب الرکن والمقام
یا رب المشعر الحرام
 یا رب المسجد الحرام
یا رب الحل و الحرام 
یا رب النور و الظلام 
یا رب التحیة والسلام 
یا رب القدرة فی الانام
 
خدايا تو را سپاس كه چشمان آلوده ام رابه زيباترين خانه منور كردي
تو را حمد كه زيارت قبر مهربان ترين بنده ات را نصيبم نمودي
تو را بي نهايت شكر وتقدير كه زيارت بقيع را عطايم فرمودي
بار الها!
به حق خانه ات 
به حق خوبانت
مرا قدردان اين لطف ونعمت خود بگردان
يا رب !
تمام آرزومندان بيت الله الحرام را بطلب
 
 
سلام وعرض ادب خدمت همه دوستان وآشنايان
ممنون از ابراز لطف ومحبت همه شما دوستان مهربان و وفادار
دعا گوي همه شما خوبان و عزيزان بوده وهستم و از خداوند متعال بهترين ها را برايتان آرزو ميكنم
 
 
 





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1393/8/2/5 - - گفته است :
زیارت خانه امن الهی بر شما گوارا باد امیدوارم خداوند سعادت مجدد سفر به سرزمین وحی را نصیب شما و این حقیر بنماید طاعات و عباداتتان مقبول ، درجاتتان عالى ، مقدمتان گلباران
پاسخ:خييلي ممنونم قبول حق ان شاالله به زودي زود متشكرم از لطفتون

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/8/1/4 - - گفته است :
سلااااااام و صدها سلاااااام حضور حاجیه خانوم عزیز و مهربووووووونم!
نازنیــــــنم رسیدن به خیر ! زیارتاتون قبـــــــــول!
خوشا به سعادتتون، هزااااااااران شاخه ی گل تقدیم به شما
حاجیه خانوم عزیز، از راه دور می بوسمتون و خدمتتون خیر مقدم می گم
ای کاش لحظه ی ورود پیشتون بودم و از نزدیک عرض ارادت می کردم، خوش به حال مهناز جون عزیز که تونسته شما رو از نزدیک زیارت کنه .....
حاجیه خانوم عزیزم ببخشید که دیر پیام دادم آخه من هنوز نت ندارم و دل تو دلم نبود تا خودمو به جایی برسونم و خیر مقدم بگم
عزیزم خیلی محتاج دعای شما دوستان مهربونم هستم ، تو رو خدا برام دعا کنید ...
بازم می گم:
حاجیه خانوم عزیزم زیارتتون قبــــــــــــــــــــــــــــ ـول
پاسخ:سلام الهه خانوم گل ونازنين ممنونم ان شاالله قبول حق باشه اميدوارم نصيب و قسمت شما باشه
شما خوبين؟ بچه هاي گلتون خوبن؟ از ديدن پيام تون خيلي خوشحال شدم
ممنون از اين همه لطف وإبراز محبت عزيزم منم مشتاق ديدارتون هستم
اما مهناز جونو فقط يك بار ديدم اونم نه با دل سير!!!

/weblog/file/img/m.jpg
حانیه در تاریخ : 1393/7/30/3 - - گفته است :

پاسخ:سلام حانيه جون خوبي؟!

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1393/7/30/3 - - گفته است :
سلام خانوم تاج بخشيان عزيز
البته از اين به بعد بهتون بايد بگم حاجيه خانوم عزيز

زيارتتون قبول
ياد ماكردين؟؟؟؟
خيلييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييي دوستتون دارم

بييييييييييييييي نهاييييييييييييييييييييتت
جدددددددددددددي ميگم
وقتي ياد اون نظر خصوصيا وحرفاي آرامش بخش شما مي افتم لذت ميبرم هر از گاهي ميرم ميخونمشونو كيف مبكنم


پاسخ:سلامزحكيمه خانوم دختر خوب ومهربونم
قبول حق باشه خيلي به يادتون بودم اما دعا ميكنم اين سفر قشنگ تو جووني نصيبت بشه عزيزم
خيلي لطف ومحبت داري گلم متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
masume در تاریخ : 1393/7/29/2 - - گفته است :
سلامــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ زیارت قبووووووووووول خانم عزیز.................................................... ...
راسی خانم زهرا وبلاگ نداره؟
پاسخ:سلام عزيزم ممنونم نه متاسفانه!

/weblog/file/img/m.jpg
مهربانی ها در تاریخ : 1393/7/29/2 - - گفته است :
ارزش قطر های باران را گلهای تشنه می دانند
و قدر دوستان خوب را دلهای تنگ!!
سلام دوست خوبم
حجکم مقبول سعیکم مشکور
زیارت خانه ی خدا و قبور ائمه بقیع مقبول حق باشد . . .
مقدمتان گلباران
بسیار خوشحالم که شما دوباره اینجایید!

پاسخ:سلام دوست مهربونم خيلي شرمنده مهر ومحبت تون هستم ان شاالله اين زيارت مجدد قسمت شما دوست عزيزم بشه منم از حضور شما خيلي خيلي خوشحالم ان شاالله به زودي خدمتتون ميرسم واز وبلاگ زيباي شما ديدن مي كنم

/weblog/file/img/m.jpg
کوثر (عاشقان مهدی) در تاریخ : 1393/7/28/1 - - گفته است :
حجکم مقبول و سعیکم مشکور
سلاااااام خانم تاج بخشیان عزیزم زیارتتون قبول خوش بسعادتتون ای کاش برای ماهم دعامیکردید خدالیاقت میداد بهمون خوبید؟؟؟؟ سلامت اید خیییلی خوشحالم که برگشتید چندبار سرزدم دقیقا نمیدونستم کی تشریف میاوریدجاتون خیییلی خالی بود من که هرروز یادتون بودم ولی چون شما بهترین جای دنیابودید خوشحال بودم
انشالله سلامت باشید التماس دعا
پاسخ:سلام عزيزم خوبين كوثر خانوم مهربون ممنونم قبول حق باشه
خوبم به لطف خدا ودعاي شما دوستان عزيز
بازم ممنون اين همه محبت ومهربوني تون هستم زيارت بهترين وزيبا ترين نقطه هستي نصيبتون بشه

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :
چرا کسالت؟به خاطر کمرتون؟یا از این ویروسهای جدید؟
االان بهترین؟
عکسها که وصف شدنی نبودن.به همه نشونشون دادم و گفتم یکی از ستای نازنینم برامون فرستادن.ولی خب نمیشد اسم بیاریم
مهناز خاتم هم کاری نکردیم.وظیفه بوده.ایشونم که دیگه مدتیه خیلی کم میان.دلم براش خیلی خیلی تنگه.
البته به نظرم از عوارض دوری از شماست.ایشالله از این به بعد دوباره هوشحالو قبراق هر شب میبینمیشون.
خانم جون بیشتر از این مزاحم تون نمی شم.شبتون خوش خداحافظتون
پاسخ:سلامزدوباره شرمنده كه دير جوابتون رو دادم
هم سرما خوردگي هم حساسيت و....
الحمدلله خيلي بهترم ممنون از احوالپرسي تون
عكسارو فرستادم كه بدونيد به ياد همه تون هستم ان شالله خودتون تشريف ببريد

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :

سلللااااااممممممم خانم تاجبخشیان عزیز.
خوب هستید؟زیارت ها و دعا ها تون قبول.خاتم چقدر دیر اومدین؟دلمون براتون یه ذره شده بود.
شهاب جان گفتن تشریف آوردین دیگه صبر نکردم تا فردا صبح.گفتم همین الان بایستی براشون پیام بدم.

راستی خانم عکسایی که فریتادین و مهناز جون گذاشتن تو وب خیلی خیلی قشنگ بودن.ممنون
خانم حالتون چطوره؟ بهترین ایشالله؟
عیدهای گذشته و دیروز امروز فرداتون هم مبارک:
پاسخ:سلاااااام نرگس خانوم عزيزم !

خوب هستيد؟!

خيييلي دلتنگتون بودم ولي از وقتي برگشتم كمي كسالت داشتم نتونستم خدمت برسم

عكسا رو فرستادم كه بدونيد همه جا به يادتون بودم اسمتون رو روي زمين عرفات و خانه خدا نوشتم ان شاالله هرچه زودتر مشرف بشيد

اعياد بر شما دوست مهربونم هم مبارك

يه تشكر ويژه كه هواي مهناز جو ن رو داشتيد

 


/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1393/7/27/7 - - گفته است :
سلام و عرض ادب
زیارتتون قبول.رسیدن به خیر..
با ناامیدی تمام وبتون رو باز کردم.فکر میکردم بازم مثه هرشب جاتون خالی باشه!
خداروشکر که به سلامتی برگشتید.رفع کسالت شده ان شاالله؟اذیت که نشدید؟
ان شاالله سر فرصت حسابی مزاحم میشم.
شبتون خوش
پاسخ:سلام شبتون به خير ممنونم خيلي لطف دارين الحمدلله متشكرم خيلي دعاي گوي شما ونرگس خانوم وسائر دوستانم بودم ان شاالله اين سفر معنوي قسمتتون بشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 280
:: باردید دیروز : 1048
:: بازدید هفته : 1399
:: بازدید ماه : 1328
:: بازدید سال : 27402
:: بازدید کلی : 329108

RSS

Powered By
loxblog.Com